helgen

Fredags var det jobb till tolv sen gick jag hem fixa lite sen åkte jag in till staden för att kolla på alla som skulle på bal men det spöregna ut och var svin kallt gick in till Pauline på Svea och var inne i värmen hos henne istället. var där tills stängning kom Emelie och hämta oss så for vi förbi skopunkten och sen åkte vi vidare till Peter för att träffa klassen. Där åt vi massa gott, godis, hemgjordglass, chips och grillspätt. Propp mätta kom vi på att vi skulle köra charader, haha då vart det en MASSA skratt. Klockan blev närmare elva och vi blev trött. Jag och Emelie åkte hem mot b, fick med oss en Daniel hem med och for föri busstorget och hämtade upp min Kim som kom hem.


Lördag blev det en trip till staden med Frida Danil och Kim. For hem gjorde oss klara för FEST, Emelie kom och hämta mig och Frida så for vi vidare till Åsa där det blev förfest! Redan klockan elva åkte jag Emelie och Frida ner mot marite, väl där inne hade jag så jälva roligt. Dansa och skratta hela kvällen. TACK TACK för det.


idag är det söndag och som alla vet så hatar jag söndagar, har vart hemma pch myst hela dagen med Kim, klockan tre skjutsa jag hem honom till stan. Åkte tillbaka til B för att träffa Lotta och dansa lite. Är mindre än två veckor kvar tills tävling nu, nervöst! Nej nu ska jag kanske ta och göra nått vettigt funderar på om jag ska baka nått tills jag fyller år.

ha det bra alla / Jennie


ÄLSKAR

Kommentarer
Postat av: kina

haha packade tjejer. det var kuuul att träffa er. uhuua vad glad jag blev. tokigt! :)

2008-05-26 @ 20:51:39
URL: http://kkina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0