Jobb och min Kim

Ihelgen har jag jobbat största delen, lördag 6.45-16.15 skynda mig tog bilen och for hem till Fjällsta. Hoppa in i duschen medans Kim gjorde middag, jag har sån tur! Vi åt middag och möös lite. Tog oss ut en sväng och åkte vi fyrhjuling haha satt och flög som en liten vante. Jag älskar dig vi har så kul! Tog en trip in till staden och hämta Håkan och Laila som hade tagit sig en trip till trondheim över dagen. Åkte tillbaka till fjällsta kolla på lite tv, sen väntade sängen.

Imorse klev vi upp och gick ut och hoppade massa studsmatta blev en massa skratt! kl tolv tog jag bilen till Brunflo för att jobba, så triiist att åka ifrån min vackra när jag knappt hinner träffa honom nått och han far tillbaka innan jag ens har hunnit sluta. Slutade kl nio ikväll, så nu har jag precis duschat och ska hoppa isängen, för imorgon ringer klockan sex då är det bara upp och hoppa igen!


image307
godnatt kramar Jennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0