min nacke.

Idag var det jobb mellan 7-13 sen var jag på nån tandutbildning i lite mer än en timma med jobbet. Det var faktiskt rätt intressant. Fick skjuts hem av Frida, de tackar vi för! Blev middag sedan tog jag bussen in till stan där Jocks och Emelie och Pauline vänta. Först öste vi disco i en timma med Jessica. Sedan blev det en timmas bodypump. Så skoooj, I love it.



Imorgon är jag ledig, får se vad dagen bjuder på ska iallafall åka in och kolla på alla vackra som ska på bal. Sen är det dansträning på kvällen, weii! Hade dansträning i måndags med, när jag vaknade i morse hade jag så jälva träningsvärk i nacken!! Det göör så ont, så imorgon har mamma lovat att massera mig! ;)

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0