promenad i spöregnet.

Igår var jag ledig så skönt, men var så rastlös mitt på dagen så tog bussen in till stan och gick på jocks och träna, gick på stan en stund sen mötte jag Pauline, köpte mig en sallad och följde henne hem och åt middag. När klockan närmade sig halv sex gick jag Johanna och Emelie upp mot gamla teatern för att se på alla vackra som skulle på bal, avundsjuk vill också!!! Klockan halv sju gick Jag och Lotta ner på dawes för att ha dansträning. Nu gäller det att träna massor inför Sm, har fått reda på att på Sm är våran klass och superstar ihop slagen!! Så gäller ju att man har lite kondis så man orkar.


Idag klev jag upp åt lite frukost och tog mig en långpromenad i spöregnet när jag kom hem var jag dyngsur och kall så la mig i ett varm bad, underbart. Nu sitter jag här och vet inte vad jag ska hitta på, börjar jobba kl 16.15 iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0