Träning och jobb

Idag klev jag upp kl nio för att lifta med mammsen in till stan, tog mig ner på Jocks och träna för första gången på FÖR länge, så sköönt! Gick förbi Pauline en sväng och sa hej! Sen lifta jag med mammsen hem igen. Väl hemma blev det lite lunch sen blev kl helt plötsligt 15.30 och Jennie var tvungen att cykla på jobbet. Nu har jag nyss duscha och ligger isängen och ska sova. För imorgon väntar jobbet igen 7-16 och sen  får man se vad kvällen bjuder på, är ledig på Fredag så underbart. På Fredag kväll ska jag få träffa tjejerna igen, ska bli MYS! Sen kommer prinsen min hem med, en perfekt fredag alltså!

nu ska Jennie sova, godnatt!

image315
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0