trött

Idag är jag trött, jobb mellan 7-16 sen gick jag hem åt middag med småsyskonen och mammsen sen la jag mig i ett varmt bad. UNDERBART..  Vart så trött efter det så jag skippade utgången med angelica ikväll som synd var, igår kväll var jag så pepp men får ta det någon kväll SNART!! Blev en slappar kväll hemma istället med singstar med Felica och hennes kompisar. Sen gjorde mammsen kvällfika åt oss, blev äppelbitar med kanel och socker på sååå gottt, muummmss!



Nu väntar jag tills kl blir tio så so you think you can dance börjar igen, är RASTLÖS
Jag saknar min Kim, vill mysa med han NU!
Kramar från mig!

Kommentarer
Postat av: a

klart vi tar utgången nånting framöver istället! kanske efter löning? puss

2008-05-16 @ 13:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0