underbar helg

I tisdags kväll kom min prins hem!! På Onsdag jobbade jag sen åkte vi in på systemet och handla inför kvällen med Frida och Danil som vi har spenderat hela helgen med.
 
Onsdag blev det, grillning och party inne i staden.

Torsdag: Bakis, bad, skratt, basta och massa mys på holiday i åre. Middag på The rock och en sjukt rolig utgång på G3.


Fredag: BAKIS DAG, kolla på film hela dagen, gjorde öronljus ;) och tre trippar in till staden, HAHA!

Lördag ladda vi om och åkte på dansgalan i Nälden. Och in i dimman igen!

Tack för en sån sjukt rolig helg alla tre, Jag gillar er!

Igår var det måndag och jag var ledig, tog mig en lång promenad i solen, och var hemma och tvätta och fixa hela dagen, sen tog jag bilen in till stan och fick äntligen träffa tjejerna, vi grilla mös och prata massa.

Idag är det Tisdag och jag börjar jobba efter vart ledig i fem dagar, gruvar mig lite men det går nog bra när jag väl är där. Jobbar bara imorgon med sen är jag faktiskt ledig på torsdag igen! Då blir det en trip till Sundsvall med mamma och mormor, mys!

Nej nu måste jag gå och göra mig klar för jobbet, puss Jennie!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ni ser ut att ha kul på bilderna iaf =)

2008-05-06 @ 11:51:34
URL: http://zesssan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0