18/11

Igår var det ju myskväll med frida, kolla på film i min säng med en stor popcorn skål mellan oss. Kändes som vi var back in Trondheim. Vi är ju nästan som ett par vi två haha. Kollade på step up 2,  saknar dansen så himla mycket, vill också bara står och ösa till nån bra musik. Robert Hoffman sjukt söt kille och så KAN killen dansa det gillar vi ju. Nästan så jag var kär där ett tag, haha! eller vad säger du Frida?



Jadu och nu är det är redan 18 november helt sjukt vad tiden går. Var på intervjuen idag gick helt okej, bara hoppas dom vill ha mig så jag får jobbet. VILL VILL VILL, eller rättare sagt MÅSTE! Efter intervjuen blev det en trip på stan med Frida så en lunch med Elin. Nu är jag hemma väntar på mat sen är det träning som står på schemat. Bål kl 19 innan dess ska vi väl försöka gå lite också.


 
Ha de bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så sant, haha. Fattar inte men du blir ju helt galen :D

2008-11-19 @ 12:46:32
Postat av: Anonym

Jasså du jennie du som har världens snyggaste kille redan!!

2008-11-23 @ 18:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0