En dag hemma

Måste säga att det känns så bra att vara hemma, men kanske får jag är så taggad inför helgen och Vemdalen.
Annars hade jag nog vart en deprimerad arbetslös tjej. Ska ta tag i och söka jobb på Måndag.

Idag har jag vart på stan med Frida och Angelica och fixat det sista inför helgen, kul att Angelica följde med, det gillar jag!
Nej nu ska jag fortsätta lyssna lite på musik och blir ännu mer pepp inför helgen sen sova så det blir torsdag!



Jag tänker på min prins som är ute i skogen och leker krig, saknar dig i massor. tre veckor kvar sen får jag vara med han när jag vill.


Kommentarer
Postat av: tove

2008-11-06 @ 00:11:23
Postat av: tove

heelllo. Kul att ni kom in och hälsade på mig idag och visade era söta ansikten, då blir man alltid glad vet du. Hoppas ni har svinroligt i vemdalen, parta lite för mig också va?:) Puuusss

2008-11-06 @ 00:12:33
URL: http://elsetovekristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0