Glad

Inatt har sovit så himla dåligt. Låg vaken och vred och vände mig när jag väl somna drömde jag mardrömmar och vakna av att jag var  alldeles svettig. Imorse när kl ringde kl åtta ville inte Jennie kliva upp var för trött. Ställde om kl till nio. Vakna kl fem i nio av att telefonen ringde.
 
Det var från Kornboden, JAAA vad glad jag blev, äntligen. Har fått jobb deltid på Aditro. Så nu ska jag ringa ängegården och fråga om jag kan få jobba lite extra där så jag får ihop mera timmar!! Så på måndag  kl 8 börjar jag, då blir det kurs i två veckor, sen börjar jag på riktigt.

Nu behöver jag inte oroa mig över det heller. Nu har jag jobb, lägenhet i stan och så kommer Kim hem ikväll. Jag är så glad nu. Och imorgon ska vi på Ikea och hur roligt är inte det då?


YES!

Puss o Kram från lilla mig.

Kommentarer
Postat av: Therese

Skitsnygga kläder!! :)

2008-12-01 @ 11:17:07
URL: http://onlythereseolsson.blogg.se/
Postat av: Pauline

Ja du försvann ju som en vind så fort du fick jobb i sverige, lägenhet och kim kom hem.... vill ju veta vad du gör och vad som händer!! Blogga blogga bloooggga!!! haha.... eller msn kanske!



Sköt om dig going!

Kramar Pauline

2008-12-03 @ 12:26:20
URL: http://fridapaulinelundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0