Jennie

Det är redan 3 november, helt sjukt var tiden går fort.

Torsdag efter jobet for ju jag och frida hem till Sverige för att fira lite halloween och hämta en släpvagn.
 Fredag dag gick jag Frida, Daniel och Kim på stan för att inhandla lite utklädnings kläder. Jag var då en ängel, Frida en djävul och killarna en vacker prinsessa.Utgång blev det på kvällen, men slutade ju inte allt för bra. bilder kommer

Lördag Vakna i ganska bra tid hann med en hel del, for in till stan och hämta Marina åkte ut till pappa och hälsa på, for sedan till Marina en sväng och hjälpte till med hår osv tills hon skulle på maskerad. Så kul att få träffa min kusse lite efter som jag knappt har träffat henne sista månaderna. Senare på kvällen for jag och Kim bara hem mös och kolla på film. Hann ju även upp på Shell för att hinna säga hej till en brun och fin Angelica och Ante som har kommit hem från Turk.

Söndag for vi hem till fjällsta, for till Farfar Fredin en sväng och drack kaffe. Även att jag lärt mig dricka kaffe medas jag bott i Trondheim vuxenpoäng till mig.  ;) Skjutsa in Kim till bussen som vanligt, sen for jag själv hem till adjutantsvägen åt middag med familjen, hämta släpvagnen  for vidare och hämta upp Frida så åkte vi vidare upp till Trondheim igen. Kom hem till lägenheten runt tio där Emelie satt och kolla på Sex in the city filmen och åt popcorn. De tacka vi ju inte Nej till la oss i soffan vi med och mös en stund med henne innan det blev sängen för Jennie. Så kul att träffa Emelie en sväng, inte träffat henne nått alls nästan fast vi bor under samma tak. Men ihelgen är det av till vemdalen och då är det fest.

Nu sitter jag i soffan och myser för sista kvällen här i Trondheim. Har packat ihop alla våra saker och packat in i släpvagnen. Mycket skratt blev det innan vi fick in sängarna i släpvagnen kan jag lova.  Men måste ju faktiskt säga att nu känns det riktigt bra att flytta hem, fast hade ju inte tacka nej till en månads jobb till men men inte så mycket att göra åt.

Blev även en mysig middag på skärbrädan för mig och Frida idag, Krov och spagetti, haha! Ja kan ju inte säga mer än att jag skrattar och ha roligt med dig iallafall. Nu ska jag kolla igenom det sista så vi får med oss allt sen krypa ner i soffan och soova, sen blir det jobb för sista dagen på Dora och sen hemfärd til Sverige.





Om nån vet om en tvåa i stan så VILL jag ha den! hör av er då.



Kommentarer
Postat av: EMELIE

MEEEEEEN åååk inte i från mig =(, fan vad jag kommer sakna er,kommer bli så jævla tomt. Har inte blivit så glad på længe som jag blev i går då ni klev innanfør dørren :D jaja, men vi ses ju som sagt på torsdagnatt!! KØR FØRSIKTIGT!!!!

2008-11-03 @ 23:52:52
Postat av: tove

vad fin du var på bilden:) Vi må ju ses nu när du kjemmer hjeim igen:) haha eller hur det stavas. kram på dig, hoppas allt är bra. puss

2008-11-04 @ 00:57:08
URL: http://elsetovekristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0