Idag är det min mammas dag!

Igår åkte jag in till staden från morgon tog mig ner på jocks som nu mera heter gold´s gym. Jag hitta nästa inte dit trodde jag hade gått fel först, kollar alltid efter den röda skylten men nu fanns det ingen? Bra Jennie för östersund är ju så stort för att hitta dit. Efter träningen gick jag upp till rådhusgatan 60 en sväng och fixa lite innan mammsen kom och hämta mig vi for hem och hämta lillasyster på fritids. Jag och lillsyster for vidare till Grytan för att hämta Fredrik för att sedan fara på Sibylla och äta en god sallad och sedan fortsatte vi in på jysk för att köpt ett matbord.  TACK lillebror för hjälper syster :)

Idag klev jag upp gjorde mig klar och sedan for vidare in till staden med Tomas för att köpa en sista sekunden present till mamma som fyller år idag. Gick på stan en sväng och blev bjuden på lunch. For hem och klädde på mig varma kläder och tog mig en lång promenad med mormors hund. mys! Gick hem och gjorde middag till familjen så mamma slapp det på sin födelsedag, snäll flicka jag!

Ikväll har jag packa en massa saker så just nu är det ett ända KAOS på mitt rum men det blir väl bra tillslut får jag hoppas!!

Två dar kvar nu tills prinsen kommer <3



Hoppas du haft en bra dag idag mamma, jag älskar dig.
Massor med kramar till världens bästa mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0