lillasyster.

Då var det redan torsdag, dagarna går ju fort fast man är arbetslös och inte har nått att göra på dagarna.

Klockan sju ringde väckarklockan, bara att kliva upp att klä på sig ge lillasyster frukost,borsta håret och göra flätor, vi hann till och med spela lite pinao och spela tre i rad innan vi gick vidare till skolan. Tog mig en skön morgon promenad när jag ändå var påklädd och ute. Gick förbi ica och hämta ut min telefon som hade kommit. Gick hem fick i mig lite frukost och la mig i ett varmt och skönt bad. Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska hitta på resten av dagen. Ikväll blir det iallafall jocks med Frida, då ska vi boxas lite ;)  

Nej kanske ska ta tag i att börja plocka ihop lite saker, för imorgon ska jag nämligen skriva på papper på lägenheten, äntligen!

Puss o kram Jennie




 min prinsessa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0