Rådhusgatan 60

Igår var jag och skrev på papper så nu är lägenheten min tills iallafall sista juli, så sköönt! Nu är det bara ett jobb som fattas sen kan jag leva här i Östersund tills i höst då blir det nått NYTT igen! På Torsdag muckar Kim, skönt att äntligen få hem honom igen. På Fredag blir det Ikea hela dagen, lääängtar! Sen helgen lär jag väl tillbringa och pyssla på i lägenheten. Bilder kommer när jag fått dit möbler. Lördag kväll blir det muckfest, blir nog trevligt!
 
Idag har jag inte gjort mycket, börjat packa ner lite saker sen legat isängen och vilat. Ikväll hoppas jag på att det blir utgång som vi sagt tjejer! :) Imorgon ska jag in och städa in mig i lägenheten. Puss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0