brevet.

Idag när vi kom på jobbet fick vi det vitakuvertet som vi väntat på nu i några veckor. Brevet där det står att vi tyävrr bara har en vecka kvar att jobba. Så på Tisdag blir det alltså våran sista dag här på Nidar/Dora. Sen flyttar jag och Frida tyvärr hem. Hade ju helst velat vart kvar lite längre men men inte så mycket att göra åt när det inte finns någe jobb. Vi åker hem ladda upp inför höstforum så blir det fest torsdag-Söndag. Sen tar jag tag i livet hemma igen på måndagen. Ska vara duktig söka massa jobb så jag inte går runt och är arbetslös och handlar upp alla mina norge pengar. Dom ska vara i säkert förvar på mitt sparkonto.

Kan ju inte mer än säga att jag har så sjukt roligt på jobbet. Vet jag har sagt det nästan varje dag men älskar att vara på jobbet nu, skrattar hela dagarna. Just nu är jag då kallad "Sprattelballen". Våran chef läste på min tröja där det stod Dawes dansinstitut så fråga han om jag var dansare? Ja sa jag då och Frida kommer efter med komentaren JA hon är en riktig sprattelbralla. Men Chefen fick tydligen till det, Sprattelballe? HAHA där fick vi oss självklart ett gott skratt. 


Finns så mycket att berätta som händer oss under dagarna här, men nu ska jag ta och stänga av datorn och sova. Imorgon är det en ny dag med nya roliga upplevelser. godnatt kramar Jennie




Jag älskar min Kim!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0