En dag avklarad.

Helgen hemma har vart bra. Kom hem runt halv sju på Fredag kväll sprang in och sa hej till mamma packa med mig lite saker och for vidare till Fjällsta, Fick äntligen kramas med min prins. Vi la oss i ett skönt bad och prata om allt som hänt under de två veckorna vi vart ifrån varann. Klev upp slöa från badet satt oss och mös i soffan med Laila och Håkan. Kl elva var jag så trött så vi gick och la oss.

Lördag vakna vi kl tio, klev upp åt frukost. Laila Klippte mig lite, äntligen kan jag har utsläppt utan att det ser förjävligt ut, TACK Laila för det. Det kommer hon få göra fler gånger :) Jag och Kim for vidare in till stan och kika runt lite innan vi for hem till Brunflo för att äta lite hemmagjord pizza med Tomas och Felica. Sen blev det singstar för hela slanten för mig och Felicia. De gillar vi! Senare på kvällen kom Frida, Elin, Daniel och Robin och hämta oss for in på news satt där en stund drack ett glad vin innan vi for vidare till bowling hallen för att bowla lite. Älskar att bowla fast bra är ju inte, haha! 


Söndagen var det slapp dag for hem till Fjällsta och var där och tog det lungt hela dagen innan Kim for upp till Boden igen kl 15. Eftermiddagen var jag bara hemma;Mormor kom och åt middag med oss, mys!
 
Idag innan jag och frida tog super bilen upp till Trondheim igen så hann jag ju mysa med lillasyster. Göra frukost åt henne, fina inbakade flätor innan hon skulle åka på ridläger. Frida kom och hämta mig runt kvar i nio for vi in till stan för att hälsa på Elin en sväng, mys! Sen runt halv elva rulla bilen upp mot trondheim igen.
och nu ligger man här isängen igen på ett ISKALLT rum. Jag och Frida har inget element inne på vårt rum så kan ju inte säga att det är allt för varmt och jag som redan fryser så lätt men men bara krypa ner under duntäcket mitt och försöka somna så håller jag värmen. För på nått konstigt vis är jag kokhet på nätterna.

GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0