En ny vecka

I Lördags morgon klev fyra taggade tjejer upp för att fixa det sista i lägenheten inför festen, gick bort en sväng på KBS och inhandla lite chips och gott till kvällen. Gick hem och redan kl två gjorde vi oss i ordning och  fick i oss lite mat.



Kl 18 ringde det på dörren då kom de första folket och festen var igång. Redan kl halv nio var det närmare 30 pers här, allt flöt på, och innan kl var tio hade vi nog nämare 50 pers i lägenheten. Runt Kl tolv kom även polisen och hälsa på och då var bara och slänga ut allt folk och festen var tyvärr slut! Men kul hade vi haft fram tills dess och jag är super nöjd med kvällen.  





Igår blev det slapp dag heeela dagen, låg mest i soffan prata om kvällen.

och nu har det redan blivit måndag och vi har jobbat klart en dag på denna vecka, tiden bara springer iväg. Vi har redan kommit in på våran tredje vecka på Dora och där trivs vi! Så mycket skönare än Nidar. Fast folket där kan man ju inte mer än skratta åt. En står och sjunger på turkiska så Frida får damp och måste sjönga högre än han. EVERYBODY SING A SONG kom ur henne idag. En står och boxas med sig själv? En kommer och trycker upp hennes hörlurare i ansiket på en för man ska lyssna på henne musik, det är bara en del av de som jobbar där så självklart jag och Frida så som bara skrattar hela dagarna och samtidigt som vi gör det vi ska, packar GODIS! 

Nu ska jag kolla med Frida vad vi ska hitta på ikväll för nått? promenad kanske? Sen slapp framför tv:en hela kvällen.
SNAKKES

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jempa min jempa, FATTA vilken kväll!

2008-10-20 @ 19:12:27
Postat av: Emelie

hahahaha vi hade roligt ser det ut som :P gryyym kvæll!!

2008-10-20 @ 23:24:28
Postat av: Pauline

Yeeeaaaayyy! haha fy fan jag vill göra om... grymt kul vi hade... LYCKAT är ordet!



2008-10-21 @ 00:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0