En Onsdag i Trondheim

Jag och Frida ha besämt oss för att lägga oss i tid i veckan men har inte lyckas allt för bra med det, i Söndags kom vi inte i säng förens tolv och innan vi hade skrattat och pratat färdig så hade kl säkert hunnit blivit halv ett-ett. Måndagsmorgon när kl ringde halv sex var vi ju inte allt för pigga men vi tog  oss ju upp och jobba. Både Måndag och Tisdag har vi sagt att vi ska lägga oss i tid men ingen av kvällarna har blivit speciellt tidiga har somnat runt halv tolv- tolv.  Det märks ju också på morgon när kl ringer, lika dant varje morgon.

Klockan ringer halv Sex, jag kollar på klockan med ett halvöppet öga och trycker på snoozknappen för att få sova tio min till. Sen lyckas jag ta mig upp och klä på mig och hinner gå på toa och kissa. Hör att Frida inte tagit sig upp än går tillbaka till rummet där Frida fortfarande ligger och myser under täcket. Frida, ropar jag med min snällaste röst för att inte väcka upp Frida på FEL SIDA! Går in på toaletten igen för att he på mig lite puder för att inte se ut som ett lik. Efter några sek kommer en nyvaken frida och kollar in på toan och kommer med samma sluddrande kommentar varje morgon.
- FAN vad trött jag är idag!
Sen orkar hon inte säga nå mer, hon går vidare in i köket för att bre sina mackor. Vi packar ihop våra matlådor, då har kl hunnit blivit sex, jackan åker på och vi går vidare ner på Dora för att ha lika kul som vi alltid har på dagarna. Skrattar kan jag ju lova att vi gör iallafall. Jag tycker om dig, tjejen.



Nu ligger vi hemma i soffan men varsin dator och myser i soffan. Jag hann somna tio min efter jobbet innan telefonen ringde och väckte mig så nu är jag piggelin igen. Måste försöka hålla mig vaken så jag kan somna i tid ikväll kan ju inte komma hem ihelgen och vara som en zoombi för att inte ha sovit nått i veckan.

OCH om två dar får jag äntligen mysa med min Kim igen, längtar!


 



måste även tilllägga att
jag saknar min Lottis.






 


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, glad att du står ut med mig iaf! ;)

2008-10-22 @ 19:08:10
Postat av: Lottski

Och jag saknar dig bästis

2008-10-22 @ 20:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0