En less Jennie

Idag har inte mitt humör vart på topp alls,men man får väl ha sånna dagar med ibland. Självklart packa jag marsinpangrisar hela dagen. RIKTIGT less på det nu och även i slutet av dagen när schemat för morgon dagen kommer upp såg jag att självklart ska Jennie vara där hon vart dom sista tre veckorna, vid OKA maskinerna. Men bara att se glad ut och tänka på pengar. Dagarna går ju ändå fort och jag har ju faktiskt ganska roligt.

Idag efter jobbet åkte vi direkt på banken och hämta ut våra bankomat kort, sen skynda vi oss hem för Pauline och Frida skulle på pirbadet. Själv sitter jag och Emelie hemma i lägenheten och myser med tända ljud och snart är det dax för Idol. Jag njuter av tystnaden här hemma just nu.

IMORGON ÄR DET FREDAG, MER ÄN UNDERBART!

Imorgon ska jag och Frida jobba på marsinpan som vanligt till kl tre sen har vi fått övertid nere på Sollas, Emelie och Paulines maskin till kl 19. TACK, det behövs! Mera pengar till mig tack. Efter det blir det hemfärd. Kan lova att det kommer vara fyra lyckliga tjejer som springa ut från Nidar fabriken och hoppar in i bilen och bara längtar efter att man kommit över till sverige igen.

Imorgon ska jag äntligen få pussas med min prins igen.




snakkes!

Kommentarer
Postat av: erica

jag vet att du tagit den där bakgrunde från en annan blogg, och det vet säkert du med! Wannabe!

2008-10-03 @ 15:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0