Fredagkväll

Vakna vid halv elva tog mig upp ur sängen och tog mig en sköön dusch. Jag och Frida gjorde oss klara och for ner på stan. Jag sprang in på banken som alltid annars när man är ner på stan, sen blev det en liten shoppingtur. Jag verkar ju inte kunna komma hem tomhänt när jag kommer hem från stan, illa Jennie! Men blev ju iallafall två fina klänningar.

Kom hem så satte vi igång med att börja städa lägenheten så nu sitter vi i en nystädad lägenhet har tänt upp en brasa, massa ljus och pratar. Snart kommer de andra tjejerna hem som jag inte sett en dugg denna vecka fast vi bott under samma tak.   

Ikväll blir det idol och uppladdning för imorgon. Då är det fest, det rycktas om att det kommer runt 50 pers? Hur ska detta sluta? Men Pepp är vi iallafall.

Jag saknar min Kim så jag blir snart tokig, jag behöver tid med DIG NU. Men om sex veckor får jag faktiskt rå om honom HUR mycket jag vill, så det då!



Nu ska jag iallafall spela kort med Frida. Go helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0