helgen

Helgen började ju bra med fyra timmars övertid innan vi sprang ut till bilen och körde hem till Östersund. Kom hem runt elva skynda mig in i dushca och bytte om, precis påklädd ringde Kim och sa att han var i stan om en kvart. Satt mig i bilen igen och körde in till stan för att äntligen få kramar om min prins igen. underbart.
Åkte hem tände lite ljus, la och oss och kolla på tv en stund, hann inte bli många minuter för sen slockna Jennie som vanligt.

Vakna av väckarklockan på lördagmorgon kl halv nio, bara klivia upp och göra sig klar för hade tid hos frissan kl 9.45. Åkte in till stan och blev hos frissan i 3 ½ timme haha. Blev inte som jag tänkt mig men men det blev ju bättre än när jag kom så och det var ju huvdsaken kunde ju inte se värre ut än vad det gjorde. Mötte upp Kim, och for hem till fjällsta gjorde iordning tacos. Laila och Håkan skulle på fest någonstans så vi var barnvakt åt Jessica och Sanna. Efter maten, tände vi ljus och la och bada, hur mysigt som helst. Vem tackar nej till ett varmt Bubbelbadkar med massa tända ljus? Inte jag iallafall. Efter det blev det var man trött och slö la oss i sängen och kolla på "stjärnor på is" och tog det lungt hela kvällen.



Idag vakna vi inte förens kl tolv, blev lite less att man sovit bort hela dagen. Men men inte så mycket att göra åt. Klev upp och åt lite frukost. Klockan blev helt plötsligt två. For in till stan för att släppa av Kim på busstorget för att han senare skulle sätta sig på bussen upp till boden igen. Jag gick på Paus för en fika med Lotta. Så mysigt att äntligen får träffa henne igen, saknar hon i massor! Snart får jag träffa henne mycket igen när norge tiden är över! Längtar är bara förnamnet kan jag lova. Sen körde jag vidare för att handla mig lite mat till de kommande veckorna i trondheim, åkte hem fick mig lite mat av mammsen och åkte vidare ut till pappa för att hälsa på han en sväng. Där blev det lite tvtittande och prat om allt möjligt nu sitter jag här och saknar Kim som en tok REDAN och han kanske jag inte ser på tre veckor. Vill inte ens tänka på att de är sån lång tid men tar dagen som den kommer får jag se hur det blir.


Nu ska jag packa ihop alla saker tills imorgon för imorgon går bilen upp till Trondheim igen.
hade, snakkes!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0