helgen

Fredag:
Stan med Elin och Frida och fixa massa ärenden. Kvällen bjöd på förfest hos Malin och utgång på g3.

Lördag:
Mådde inte allt för bra när jag vakna åkte hem till fjällsta och la mig i sängen och somna som vanligt. När jag vakna efter några timmar mådde jag lite bättre. Då var det dax för middag. Kim och Håkan gjorde hemma gjord kebab. Jag höll mig till att skala potatisen jag. Åt sen blev det en trip med fyrhjulingen. Sen for vi vidare in till stan och hälsa på Frida, Elin Daniel och Robin. När det gick in på krogen for hem och hyrde film och bara mös. Välbehövligt.

Söndag:

Riktig slapp dag, kolla på film hela dagen tills jag skjuts in Kim till bussen för att fara upp till boden. Snart är det över sju veckor kvar sen får jag ha honom hemma. Släppte av honom på busstorget for ner till Emelie för att hämta upp Marina. Äntligen fick jag träffa den tjejen, saknar dig. Vi for hem till Marina en sväng och prata massa fick lite uppdateringar. For hem la mig i ett skönt bad med tända ljus det var en perfekt avslutning på helgen.


Måndag:
Tog jag och Frida bilen upp till Trondis igen, kom upp nästa precis till jobbet började kl 15. Sen packa vi godis hela kvällen. På Pauserna blev det kortspel och jag var KUNG! ;) eller hur Frida? hihi


 Nu ska jag ta tag i och laga lite mat så jag har någon middag ikväll, hade! 


Kommentarer
Postat av: mango

Vi kan ju slå fast att Frida INTE var kung iaf.

2008-10-15 @ 11:50:07
URL: http://givetvisinte.blogspot.com
Postat av: Anonym

haha shut up, jag regerar! ;)

2008-10-15 @ 13:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0