Hemlängtan

Jag har vart här i tre dar och ändå läääängtar jag tills jag får sätta mig i bilen ikväll och åka hem.
Igår var det faktiskt första kvällen som var dryg att jobba. Kul har vi ju som vanligt men tiden gick ovanligt sakta.  Igår hann vi med stan en sväng innan jobbet han jobba lite av varje skoj skoj!  

Nu sitter jag här har precis ätit frukost och funderar på vad jag ska göra va denna dag innan vi börjar jobba igen. Ska packa ihop mina saker sen kanske ta en promenad?

JAG LÄNGTAR tills jag kommit igång med träningen igen, ska träna bort allt godis jag ätit de här tre månaderna. usch vad dum jag vart mot min kropp. Godis varje dag och ingen träning, inte bra!

Idag får jag sova med prinsen ingen. lääängtar




Kommentarer
Postat av: Veronica

Tjenare gounge =)



Kommer du hem nåt nu för tiden el har du bosatt dej för gott i Norge? haha

Skulle vara kul å ta den där fikastunden, du vet de e bara max 10 v kvar innan nr 2 kommer =)

Hör av dej när de passar dej.



Puss och kram STORAsyster =)

2008-10-31 @ 13:54:57
URL: http://wera81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0