Torsdag

Vakna av att jag och Frida kolla på varann och sa Godmorgon :) Sen vart det uppdatering har ju inte pratat med varann sen kl 14 igår och då fanns det mycket att prata om, haha! Eftersom vi lever upp i varann 24 timmar om dygnet annars.



Tog oss upp ut sängarna kl 11 sen gjorde vi oss klara och for ner till banken, tänkte jag skulle föra över mina norska till svenska kontot men behövde nå nr som inte jag kan i huve, så nu måste jag ringa mamma, så hon får hjälpa mig!

Nu ska jag och Frida äta frukost sen får vi se vad vi ska hitta på innan vi jobbar sista kvällen innan helg IGEN!
Sen är det två veckor kvar på Dora sen får man se om det blir nå mera jobb eller om man måste flytta hem till Sverige igen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha lite kuuul sommar! YES!

2008-10-16 @ 13:29:53
Postat av: Emelie

Jennie, jag säger bara det, norska kronan är sjukt låg just nu, den brukar ju ligga på 1,18 och nu är den på så lite som 1,13 och det skiljer fan 5-600 spänn, så jag råder dig till att inte växla just nu, jag ska vänta iaf! ses imorgon =)

2008-10-16 @ 18:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0