Vilket jälva gäng!

Då var man hemma efter en till arbetsdag, Frida har vart hemma och kurerat sig. Kvällen gick faktiskt rätt fort fast jag inte hade någon att flamsa med. Men Mango gjorde mig ju sällskap iallafall, det tackar vi för. Nu är det helt knäppt tyst i lägenheten tjejerna ligger och sover. Ska också ta och krypa ner snart. Imorgon måste jag på banken och fixa min internetbank råka trycka fel kod idag tre grr så nu är den spärrad, bra Jennie!

Måste bara säga vilket jälva gäng vi jobbar med, HAHA!

Godnatt och sov gott!

Jag saknar min Kim och min mamma i massor!




Kommentarer
Postat av: mango

Det är ett gäng ordentliga moggar faktiskt, haha.

Skön-Norge!



06001 är numret du ringer för att låsa upp bankdosan, dom har inte riktigt skillzen till det på banken.



Ladda för nån öl imorn nu, måste ju fira min sista dag.

2008-10-16 @ 01:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0