bra

Fredag: Fem glada och lyckliga tjejer gick hem från jobbet, förväntans fulla att killarna skulle komma upp. Gick hem duscha och satt oss i soffan och kolla på tv och vänta. Till slut kom dom, alla gjorde lite mat och vi satt och prata och mös hela kvällen, trevligt!

Lördag: Vakna av en pigg Kim klev upp åt frukost, vänta tills alla elva hade vaknat så tog vi bilen ner till stan och kika lite. Solen sken och det var underbart väder. Åkte hem för att vila lite och ladda upp inför kvällen. Börja duscha och göra oss klara. Sen blev det middag. TACOS så sjukt gott. Alla elva satt i vardags rummet och åt och drack, mys. Klockan tolv börja vi åka ner mot staden och Rick´s.Det blev ingen lång visit inne på Rick´s. Jag och Kim tappa bort de andra så vi gick hem och de andra åkte med Fredrik, gick lite vilse men tillslut hitta vi hem, haha! Kunde alla lägga sig lugna.  



Söndag vakna vi och alla låg och slappa i soffan och kolla på reprisen på Idol. Sen tog vi oss ner till solsiden och åt mjukglass och njöööt i solen. PÅ kvällen åkte killarna hem och det blev tomt i lägenheten. Vi poppade popcorn och satt oss och kolla på film.

Igår var vi på banken och fixa ett norskkonto så man får in någon lön. Spännade och se vad vad som kommer in den sista sep. Nu sitter jag här, har precis tagit mig en skön morgon promenad och nu ska jag ta och göra en omelett. Nu blir det skärpning på Jennie, Bra mat och promenader är det som gäller. Kan ju inte komma hem och har värk i kroppen som en 90-årig kärring bara för man jobbar på en godisfabrik. Men jag älskar godis som alla vet, men nån måtta får det vara.

Nu ska jag ta och äta.




Kommentarer
Postat av: Johanna

Va mysigt det ser ut som ni har haft det, jag vill oxå upp Å jälsa på:) saknar dej tjejen!

2008-09-09 @ 17:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0