hemlängtan!

Nu har måndagen också gått.. klockan ringde 5.15, tog mig upp halv sex, koka gröt och klädde på mig sen gick ett trött gäng bort till nidar för ännu en arbetsvecka. Inne på trejde veckan, tiden går fort! Imorgon är det tisdag då ska vi packa sjokoladepölser. Idag är det första dagen som jag har riktig hem längtan!!
 
Efter jobbet idag gick vi hem gjorde köttsoppa sen tog jag mig en promenad in till stan med Elin och Pauline helt underbart väder. Efter en stund på stan så tog jag mig i kragen och tog mig en skön promenad med musik i öronen istället för att gå runt på stan och bli sugen på att handla massa kläder. Elin och Pauline stanna och shoppa lite till, Nu sitter jag nydushcad och dricker en kopp te och myser med tjejerna, och snart väntar sängen!


sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0