Jag mår bra!

Idag fick jag och Frida vara på Oka 2 och packa juletre. Så skönt att vara där, en tyst maskin som man bara är tre personer på. Dagen gick fort och fick äntligen gå hem, blir alltid lika glad då kl slår 15 då man får gå hem och ta det lugnt i lägenheten. Gjorde iordning lite köttsoppa till middag och satt mig vid datorn och slappa lite. Sen tog jag på mig mina puma skor och gick ut och gick en skön promenad, underbart! Kom in och tog tag i dammsugaren och dammsög lägenheten, gjorde i ordning lunch lådan till imorgon blev räksallad med avokado, ägg, sallad, gurka och majs, längtar redan MUMS! Nu har jag precis duschat och ska slappa i soffan den sista stunden innan jag ska krypa ner i sängen! 
Det är tomt här utan Elin, men snart kommer du igen hoppas jag! :)



Saknar dig Kim!
Imorgon är det redan onsdag, dagarna går fort, GODNATT!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0