Regn här i Trondheim

Idag är det redan Onsdag veckorna går fort, dagarna på jobbet går fortare än vad jag tror dom skulle göra. Tycker om att jobba på dagarna då har man det gjort. Än att börja kl 15-23.30 går man och gruvar sig hela dan. Idag var det pölsepacking som stod på listan och lika så imorgon. Har sår över hela händerna och armarna, gör illa sig på dom där jälva kartongerna, men men sånt får man ta om det ska bli nå klirr i kassan!

Nu sitter jag har har precis lagat stuvad pytt till mig och frida, super gott så nu är jag mätt i magen igen! Igår kväll gjorde jag kyckling ris och hemgjord currysås. Duktig tjej, Vart ju till och med gott. ;P

Nu ska jag åka på Ikea med Frida och Emelie. Emelie ska handla lite ljus och sånt till sitt rum. Jag ska bara KOLLA!

Ha det bra, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0