Så är det bara!

Sitter man här ännu en dag, precis ätit upp min havregrynsgröt med hallon och blåbär som mormor plockat, så gott! Imorse klev jag och Pauline upp kl halv tio tog oss en skön promenad i duggregnet och gick även förbi ett solarium och hann sola en stund, skönt!



Ikväll har jag och Pauline fått övertid 15-23, pengar pengar! Emelie ska jobba natten så hon kommer och byter av oss ikväll när vi får gå hem. Frida tog bilen hem inatt när vi hade slutat för hon hade massa saker hemma hon behövde göra. Så nu är det tyst här i lägenheten. Imorse när jag vakna var det så tomt att inte ha någon att säga godmorgon till och ha Friday ½ meter ifrån sig. Men på Söndag kommer hon igen, hon har det mysigt hemma nu med lillasyster Elin

Imorgon är det lördag då ska jag och Pauline gå på stan en sväng och kika lite medas emelie får sova efter att hon jobbat natt. På kvällen blir det nog bara mys i lägenheten. Mamma funderar på att komma upp och hälsa på med, men får se hur det blir om dom kommer denna helg om det blir nån helg framöver.
 



Skål för att det är FREDAG och snart ännu en vecka avklarad.

akon-right now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0