Torsdag

Idag är det Torsdag och det innebär att jag får åka hem imorgon. Missar PENGAR på övertiden men det får jag ta igen nästa helg då ska jag ha övertid, BÅDE LÖRDAG och SÖNDAG! Tjejerna stannar jobbar och tar en utgång och jag far hem och latar mig. Har lite ångest men men jag vill ju hem och har längtar efter det hela veckan så måste lyssna på vad jag helst känner för! Pengar är inte allt men mycket som Pauline säger. Utgången hinner vi med en annan gång, eller hur tjejer?

Nu sitter jag här igen och latar mig som vanligt som alla andra kvällar. Frida kollar på "djur i fara". Jag, Emelie och Pauline är osociala mot henne och sitter vid våra datorer. Stackarn men snart får hon en egen datamaskin och vara med. Imorgon blir det grispacking igen, tiden går faktiskt fort där så det känns skönt. Frida är utlånad ner till "sollas" Emelie och Paulines maskin.

Just nu spelas magnus uggla- första gången. Tänker på marina och gatufesten, saknar dig tjejen!

Ikväll blir det idol igen, det gillar vi!



Puss till dig!

Kommentarer
Postat av: Marina

Å jag saknar dig hjärtat! En träff i helgen skulle sitta fint. LÖV

2008-09-18 @ 18:13:36
Postat av: Pauline

Klart vi hinner med fler utgångar! massor =)

Du missar nog inte så väldans mycket ändå tror jag.

Godnatt... =)

2008-09-18 @ 21:24:46
URL: http://fridapaulinelundberg.blogg.se/
Postat av: Emelie

Klart vi hinner med, massor..

Du kommer inte missa ett skiiit :P vill också HEM!

2008-09-19 @ 16:27:08
Postat av: Veronica

Hej gulliga syster.



NU har jag köpt bil så de finns inga ursäkter längre, VI ska träffas (vare sig du vill el inte ;-) ) Vill ju veta allt och lite till, synd vi inte kan ta ett glas vin ihop men de hinner vi senare =) Vi skulle ta en kväll och kolla gamla kort haha skoj skulle de vara =)



Ta hand om dej hoppas vi kan ses snart, helst innan lillprinsen kommer ;-)



Bamsekramar till dej

2008-09-19 @ 19:28:24
URL: http://wera81.blogg.se/
Postat av: Johanna Engberg

Vännen! När kommer du hem nästa gång? Saknar dej!

2008-09-24 @ 11:57:46
URL: http://johannaengberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0