Trondheim

Har vart en skön och behövlig helg hemma, borta bra men hemma bäst så är det faktiskt! Hunnit träffa många nära och kära ihelgen, det gillar jag! Nu är vi tillbaka i Trondheim och jobbar dag denna vecka, skönt så har man det gjort, kan man sitta och mysa hemma på kvällarna.

Idag efter jobbet tog jag mig och gjorde lite wook, sen tog mig en skönt promenad med musiken i öronen. Nu sitter jag nyduschad och myser i soffan och väntar på att Idol ska börja om jag nu orkar hålla ögonen öppen tills det. Ikväll blir det en tidig kväll för Jennie, sov gott för det ska jag göra.
  


<3

Kommentarer
Postat av: Veronica

Sötaste kortet ever !!!

2008-09-19 @ 19:24:51
URL: http://wera81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0