trött

När klockan ringde imorse vill jag bara trycka av den och somna om igen. Men var bara att kliva upp och äta gröt sen gå på jobbet. Dagen gick fort, fick packa 15 g grisar idag samma maskin som igår fast grisar idag inga juletre.
Klockan två inkalla avdelningschefen in oss i pauserummet, fick reda på att några av oss säsongsarbetare kommer att få sluta REDAN nästa vecka!! Tydligen är vi för många anställda, allt suger! Får reda på imorgon vilka det blir. Så håll tummarna att det inte blir vi, jag vill inte hem NU! Har inget hemma att göra, jag vill vara här till november och tjäna pengar till min resa och möblerna till min lägenhet.

I eftermiddag har jag tagit mig en skön promenad, klar blå himmel och det börjar bli fina färger på träden här i Trondheim, kan inte säga mer än att det är så vackert här! Nu sitter jag i soffan och väntar på idol, sen blir det sängen för Jennie. sov gott!



Kommentarer
Postat av: Elin

Hej vännen! Men nu fattar jag ingenting.. hur smart är dom som anställer för många... säger bara de.. norskar :P saknar er. Kram!

2008-09-17 @ 23:19:36
URL: http://elinengdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0