2 dar kvar

Yes då har jag två dar kvar av 14 dagars jobb i stäck.
min går dag bestod av:

6.45-16.15 jobb ängegården

16.30-19 jobb aditro

sola, städa (visning på lägenheten idag igen), baka scones

sen var Jennie helt slut, la sig och sov för att orka med ännu en dag med jobb.

Även min älskade vän Friday fyllde 21 igår :)
Massor med kramar till dig.



Tisdag
8-12 jobb aditro
12.30-21 jobb ängegården 

22.00 tvätta lite inför helgen

Imorgon blir det jobb 7-16 sen ska jag hem packa och bara mysa med kim. Det är jag vä

Mina dagar är full proppade nu mera och jag är trött.
men bara några dagar kvar sen är jag ledig. UNDERBART

Och helgen väntas fest, längtar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Puss på dig! Hoppas på en underbar helg jag med! :D

2009-04-21 @ 10:50:57
Postat av: Mirry

Snygg blogg!



Spana in våra tips om hur du tar över ett företag, en gnutta ironi om man säger så :)

2009-04-28 @ 10:07:49
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0