Glad påsk!

Ja då var det påsk igen, och påsken för Jennie innebär jobb i år.
 
Fredag: 12.30-21
lördag:6.45-16.15
söndag:12.30-21
Måndag:7-16

och det innebär också PENGAR!!!


Ska jobba med helena hela helgen så det kommer gå toppen. Imorgon får jag se om det kanske hinns med en utgång också?

Har precis skickat in anmälan till högskola till hösten. Får se hur det går och  vad som händer? Kommer jag in? och vart jag hamnar någonstans? Åker jag själv eller får jag med mig Kim? eller åker jag med någon helt annan? Ja allt är ett stort frågetecken och en  STOR KLUMP i magen har jag!!!!! Men det löser sig som jag alltid säger till alla andra och det brukar det göra så varför ska det inte göra det för mig? 

Nu ska jag göra mig klar och vänta tills bussen går till Brunflo där tanterna och gubbarna väntar på mig.

Glad påsk på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0