hudteraput?

Nu har jag kommit på att jag kanske vill bli hudteraput. Hur intressant och roligt skulle inte det vara?
Lär vara jätte svårt att komma in men man kan ju iallafall försöka och söka? En ett årig utbildning i sthlm.
 PERFEKT vore det.


Har iallafall sökt tandhygienistutbildningen nu i Umeå och stlm, vart umeå i första hand sen får vi se vad som händer i höst vart jag hamna och vad jag gör.

Just nu är jag ett stor frågetecken..

Igår var det jobb på aditro, 20-30 i kö hela dagen. Men det gick bättre än vad jag trodde det skulle efter att inte ha vart där på flera veckor. idag väntas jobb på ängegården igen. 12.30-21




Kommentarer
Postat av: Annica

Det är något jag också funderat på länge och Gildaskolan verkar vara jätte bra fast det är ju priset också.

Det finns något här i Östersund som heter Dolce Vita of Jämtland som pysslar med sånt där fast dom arbetar istället med naturliga krämer mm. Man kan ta kurser där och känna på om hudterapeututbildningen är något man verkligen vill. En tips bara om man är lite osäker:)

Kramar

2009-04-17 @ 07:38:04
URL: http://thisisannica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0