Trött

Ja de är bara förnamnet var jag är just nu..


Idag har jag hunnit med en hel del, kl sex ringde klockan och Jennie klev upp ur sängen och sprang ner på gold´s för att pumpa lite muskler. Gick hem för att dushca och göra mig klar gick ner till Emma till halv tio för att färga utväxten. Tog en runda på stan och kom hem runt halv ett då tog jag och värmde mig lite broccoli och kasslerpaj som blev kvar från middagen igår, GOTT!

Nu sitter jag i soffan och är trött trött trött.. Ska snart ta och packa ihop lite och åka och jobba. Jobb 16-21 ikväll skönt med bara fem timmar!  

Nu har jag bara 6 jobb dagar kvar av 14 i rad. Sen ska jag vara ledig i fyra och då väntar vårforum!!! LÄNGTAR!


Kramar från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0