8-12

Helgen var BRA, I fredags fick jag äntligen träffa Frida som jag inte har träffat på jag vet inte huur länge, FÖR länge iallafall. Gick hem la mig i tid och klev upp pigg på lördag morgon för at gå ner på jocks och pumpa lite muskler. Jag älskar body pump :) Gick hem åt en god frukost, la mig i soffan och vila lite innan jag gick upp för att göra mig klar och ladda upp inför TEAMFEST. Klockan blev halv fyra och jag gick bort till Jenna för att ta mig en god cider. Blev massa prat om första intrycket på varann. Jenna hatade tydligen mig och Lotta, det var ju lite roligt! haha men kan ju säga att första intrycket av henne var att jag tyckte hon var en SURFI.....!.man ska inte döma folk innan man lärt känna dom så är det ju.

kl kvart i fem gick jag Jenna och Stephanie vidare till olearys för att möte upp resten av temat och äta nått gott. Själv fick jag äta en torr hambugrare utan bröd med lite strips bara för jag knappt tål nått ute på resturang när det är massa mjölk och grädde iallt. Mätta och belåtna gick vi iallafall vidare ner till bowlinghallen. Bowla mellan 20-21 sen bev det förfest hemma hos mig. Min lilla lägenhet med MASSA folk... klockan blev tolv och folket börja gå ner mot huset..
själv tvätta jag mig och gick och la mig, HAHA! Trött Jennie?

bilder kommer

Söndag vakna jag upp kl nio, av en pigg Helena som låg och skratta. Jag mådde väl som man förtjänade. Klockan blev iallafall äntligen tolv och jag fick min efterlängtade pizza! Sen blev det häng i soffan hela dagen. Jag, Kim, Daniel och Helena. Dagen bjöd på filmtittining, glass och godisätning , MYS!

Måndagmorgon tog jag bussen till Brunflo för att åka vidare till sundsvall med lillebror. kl tio var vi framme och gick igenom Ikea och allt det jag skulle ha var självklart slut, så typiskt. men kom inte ut tomhänt därifrån för det. Fick med mig lite lampor, ljus och lite smått och gott!

Sen blev det dax för lunch. För mig blev det spagetti och köttfärssås, vaar så sugen på det. Satt oss vid bordet och Fredrik sa åh gud vad god den där köttfärssåsen såg ut. Jag som då är kräsen på köttfärssås eftersom jag inte vill ha så mycket tomat i den. Självklart smaka den här typ bara tomat. Men det gick ner ändå eftersom min mage skrek efter mat. När vi gick därifrån läser jag på menyn igen. Ekologisk pasta med tomatsås! Konstigt att min köttfärsås smakade tomat? Haha Jag kollade ju bara bilderna och läste pasta och tyckte det såg ut som en god köttfärssås.

Mätta och belåtna gick vi vidare till köpcentret och shoppa lite kläder. När man går med lillebror så går det FORT, redan kl 16 var vi hemma i brunflo igen. Tack för en super mysig dag lillebror. På kvällen blev det besök i fjällsta.

Tisdag ledig även igår. Klev upp och gick ner och träna, sen blev det hem och städa i hela lägenheten den var inte allt för fräsch sen helgen. Så nu är det rent och fint! senare på dagen gick jag ner och mötte lillebror på stan handla lite  kläder åt honom Han for hem och jag mötte upp mamma för att fortsätta kika lite på stan. Sen blev det tacos till middag, gick vidare och köpte oss en varsin godispåse och gick bort till bion. För igår var det myskväll för Jennie och mamma, vi såg Austalia. Jätte bra film, tårarna kom såklart för Jennie! Jag älskar min mamma.

Fick även sms av Emelie igår, blir glad av att hon verkar ha det super bra. Längtar tills det blir min tur att få åka dit. Då ska HON med!

Idag är det jobb 8-12 sen blir det träning sen får jag se vad kvällen bjuder på...

ha det så länge, puss!


Kommentarer
Postat av: Emelie

hahah fy fan vilken kvall, du saknades som faan som sagt!!!

2009-02-12 @ 06:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0