f r i s k ?

Ja i tisdags fyllde ju lillasyster år, åkte hem fast jag inte mådde bra alls men vill ju hem och gratta lill prinsessan en stund. Kim hämta mig efter jobbet for hem och fick fisk till middag av mamma, efter maten åt de andra god tårta men ingen tårta blir det för Jennie.  For hem och sov igen. Onsdag vakna jag och mådde inte alls bra så stannade hemma då med, men nu är det torsdag och det känns bättre idag så idag tog jag mig på jobbet, jobbar bara till tolv idag så det ska jag väl klara av.

Imorgon trodde jag att jag skulle jobba men tydligen inte? bli TOKIG när dom ändrar på schemat hela tiden!

Ihelgen blir det iallafall jobb på ängegården, längtar till nästa helg då SKA jag var ledig och hitta på nått roligt när alla andra är ledig. Men pengar måste man ju ha för att kunna överleva.

Puss så länge.

Kommentarer
Postat av: Emelie

ja och for da kommer ju jag hem.... :P

2009-02-19 @ 14:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0