HEEEELG!

Igår på eftermiddagen kom Håkan, Laila och Sanna och hälsa på, mys! När dom for hem gick jag och Kim på bio, blev Yes man! eftersom Kim ville se en del filmer och jag ville se andra så kom vi överens om att gå på den, rolig var den!

Efter filmen gick vi hem och la oss, skönt!

Idag Fredag klev jag ipp kl sex gick ner på jocks och pumpa, skönt! Kom hem kl kvart över åtta la jag mig i soffan och sov fram till halv tolv så skööönt! Nu har jag precis ätit frukost gjort mig klar och plockat ihop lite här hemma och väntar på att kl ska bli två för då väntar jobb till kl sju. Sen får jag se vad som händer ikväll. Imorgon blir det iallafall Teamfest, med bowling och utgång!! Hoppas på en lyckad kväll....





Nej nu väntar Disken på mig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0