helgen

Ja i fredags satt jag då som sagt hemma i min ensamhet och mös i soffan, så himla skönt var det! Kl halv elva knacka det på dörren, lillebror och säkert 15-20 kompisar kom och hälsa på dom hade vart och bowla så dom ville in en sväng innan dom skulle gå vidare ner på krogen, så fick lite sällskap iallafall. Kim Daniel och Robin kom hem runt elva med, när killarna gick ner på krogen följde jag med Kim ut och åkte bil en sväng bara för att kika läget lite :) Åkte hem och la mig och soov.

Lördag morgon vakna jag av att väckarklockan ringde och det var dax för pump för Jennie. Gick ner på jocks så jag var nere till nio. Älskar att träna på morgon så skönt. Gick hem och la mig vila och mös en stund till med en trött Kim innan vi klev upp  och gjorde oss klara för att gå ner på storsjöteatern för att kolla på revyn.   

Runt kl halv två fick vi först upp till en jobbarkompis till Kim tog en cider och prata lite, halv tre gick vi vidare ner till storsjöteatern och revyn, mötte upp resten av jobbarkompisarna. Så himla bra tyckte jag den var, älskar sång, dans blandat med roliga sketcher.

Efter revyn gick vi vidare till Bishops Arms och åt god mat och gott att dricka, satt där till kl halv tolv sen gick vi vidare mot G3. TACK för en jätte trevlig kväll!

Söndag ringde klocka ännu en dag ingen sovmorgon för Jennie klev upp gjorde mig klar och lillebror kom och hämta mig så for jag till ängegården för jobb 12.15-21.15, PENGAR PENGAR!

Har inte vart där sen i mitten på augusti, så lite roligt var det att komma tillbaka, alltid får man sig massa goda skratta av alla komentarer och alla historier dom berättar. En trött jennie for hem duscha,  åt goda varma mackor med Prinsen sen blev det sängen!

Idag är det jobba mellan 8-17, då kommer mamma och hälsar på en sväng för lillasyster börjar dansa på dawes idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0