hur kan man vara så trött?

Igår efter jag hade tränat duscha jag och la mig i soffan och somna innan kl var 16.. Kim kom hem han somna med mig och vi båda två vakna när kl var halv sju. YES båda var hur slö som helst och jag var HUNGRIG. Orka inte laga något mat så koka lite korv och åt korv med bröd men det var gott det med. Resten av kväll låg vi och mös och slöa i soffan. Klockan elva var vi trött la oss i sängen och båda somna DIRKET? Hur mycket kan jag sova det undrar jag....

Vakna inatt av att jag tror kim trodde han var ute och körde bil, nått ljud hade han för sig iallafall!? Får fråga ikväll var det var för roligt han drömde.

klev iallafall upp halv åtta imorse när klockan ringde gick ner på jocks och träna, gick hem och åt havregrynsgröt och äggmacka, älskar frukost när man har tränat, MUMS!

sen väntade jobbet 12-19. Ikväll blir det nog bara lungt med för imorgon ska jag vara i Brunflo kl sju. Ska vara hos mina tanter och gubbar hela dagen imorgon till kl 16, sen är det HELG igen! Ihelgen vill jag bara ute och få massa frisk luft om det ska vara sånt här fint väder! kanske blir bydalen, vemdalen eller kanske ut och åka lite längdskidor vem vet?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0