sjuk

Ja i fredags var det jobbet på ängegården 7-16, tiden gick fort och sen var de helg, trodde jag. De fråga om jag kunde jobba extar på söndag med, SJÄLVKLART eftersom man inte får några tider på aditro måste man ju ta det jobb man får.

Lördag vart jag ju iallafall ledig. Då klev vi upp kl 8, for hämta Daniel i Brunflo sen for vi vidare till vemdalen för att kolla på skotertävling. Hur underbart väder som helst, klarblå himmel och solen sken och MASSOR med snö, synd bara att jag fryser jämt men förutom det var dagen toppen. På kvällen for jag hem till mamma och kolla på melodifestivalen med mammsen tomas och Felica sen gick jag och la mig var helt slut, kändes konstigt att sova hemma i brunflo har inte sovit där på nästan tre månader. Somna halv tio och kl sex ringde kl för att kliva upp och gå och jobba på ängegården. Kände mig inge pigg alls och kände på mig att jag höll på att bli sjuk. Efter jobbet kl 16 gick jag hem till mamma och fick i mig lite mat, åkte hem och dushca och la mig i soffan och kolla på film med Kim, Fredrik och Daniel.

Imorse vakna jag och mådde inte allt för bra, huvudet spränger , halsen kliar och har nog feber.  HAR INTE RÅD ATT VARA SJUK NU! gjorde mig iallafall klar för att gå på jobbet, nu sitter jag här och mår PISS, ska stå ut nån timma så slipper jag missa allt för mycket pengar, sen ska jag gå hem och SOVA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0