Helgen

Helgen har varit bra, I fredags efter jobbet åkte vi till fjällsta för att vara barnvakt åt Sanna. Blev tacos, lets dance och en MASSA godis. Åt så mycket så jag mådde illa i Lördags när jag vakna till och med men gott är det ju. I lördags blev det sov morgon, blev en fika på eftermiddagen med Åsa, Johanna och Emma gick vidare och kolla på Martins bandymatch.. Gick hem åt lite middag och tog mig en skön dusch gick upp till Åsa igen och skulle gå på bio med tjejerna, men vi bestämmde oss att inte gå på någon bio vi hyrde film och käka en massa godis istället. När filmen var slut var vi trötta tjejer så jag gick hem. Jag TRODDE att jag skulle krypa ner i sängen när jag kom hem men så blev det inte.
 
Marina, Helena, lillabror, Robin och kim satt hemma hos oss och drack. Bestämde mig för att följa med. Så jag fixa till mig lite tog mig några glas vin och följde med ut. HADE EN SJUKT ROLIG KVÄLL, tack för det ni! Igår mådde jag som jag förtjänade kan jag ju lova, låg hemma hos mamma  i soffan mest hela dagen och bara sov och mådde ILLA!


idag är det jobb mellan 11-19, sen blir det pump?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0