Neo

Igår efter jobbet for jag och mamma hem till storasyster och gratta henne eftersom det var ju fakskit hennes födelsedag. Fick även gosa med lill Neo som har kommit till världen, så sjukt söööt! Har ju faktiskt blivit moster igen. Michelle var så stolt storasyster så.



Kom hem blev det stuvade makaroner och köttbullar, gott. Sen tog jag mig ner på jocks och körde pump, älskar det.
Kom hem och tog mig en skön dusch, och mys med Kim innan det blev sängen för Jennie.

Inatt kom en lilebror och ville sova på soffan efter att ha vart ut. självklart får han det. Älskar min lillebror! 
Nej nu väntar en dusch för Jennie sen ska jag ta tag med disken sen ska jag nog ner på stan en sväng innan jag börjar jobba kl 15.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0