oj oj oj

Jag är sämst på att blogga jag vet, men har bara inte orkat just nu.

Vckan har bestått av heldag med middag hos pappa. Heldag med promenad, mat och massa prat hos mammsen, har börjat träna igen, jobb och tagit hand om en magsjuk Kim. Nu är det Lördag och jag skulle till Elin och spela massa spel och ha roligt med tjejerna men jag är helt slut har vart det några dagar nu, känns som jag håller på att bli sjuk. Ont i hela kroppen. Har precis tagit en Ipren så hoppas jag blir lite piggare så väntar jag på att Frida ska komma in så vi kanske kan sprinag ner till Elin en sväng och hälsa på tjejerna.

Nu ska jag kolla lite på körslaget och vila mitt huvud.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0