Pump

Imorse ringde klockan kvart i sex, en trött Jennie somna om till sex då ringde kl igen. Dax att kliva upp, bodypump väntade som började kl halv sju. Klädde på mig, pussa på en trött Kim som fortfarande låg och mös i sängen, sprang sen ner och träna. Underbart att träna på morgon tycker jag. Gick hem gjorde mig klar och åt en GOD frukost. kl elva väntade jobbet.

Klockan är snart redan fem så skönt slutar kl nitton så har "bara" två timmar kvar sen ska jag hem och mysa i soffan. Även att vi hade temamöte idag och jag vann två biobiljetter för jag hade tagit mest samtal och bästa AHT i våran team,
TACK FÖR DET!!

haha stolt Jennie.





Jag älskar dig!

Jag har sååå ont i min mage känns som den snart ska sprängas!!!!!
=(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0