Sjukt Rolig kväll!

Fredag efter jobbet gick jag hem åt middag med Kim och gjorde mig färdig för utgång. Marina Helena och Emelie Kom hit och vi började dricka. Var meningen att vi skulle på huset men var sån lång kö så struntade i det, Gick hem istället..

Lördag vakna jag och mådde helt okej, jag och Marina gick ner på stan och kika lite. Gick hem gjorde tacos och gjorde mig klar för ännu en utgång. Gick upp till Åsa en sväng innan jag, Johanna Åsa gick ner till Emelie för lite förfest! Vi gick vidare upp til g3 där jag hade en sån sjukt rolig kväll! haha länge sen jag skratta så mycket. TACK!




Idag är det söndag och jag är trött och slö, ska åka hem till mamma och äta god middag, sen får jag se vad kvällen bjuder på, slappa? och ladda upp för en ny vecka.

Kommentarer
Postat av: Åsis

Fan va ful man kan va! Tack för en grym kväll :)

2009-02-01 @ 15:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0