Söndag

Idag är det söndag igen, tog en skööön sovmorgon. Klev upp med täcket runt mig och slängde mig i soffan. Låg och kolla på tv en stund innan jag orka ta mig till köket för att göra i ordning en god frukost. Gjorde mig klar, diska, tog reda på massa tvätt och plocka ihop lite. Så for jag och Kim till Daniel en sväng och kolla på Ronny och ragge, haha älskar dom! Fick många upp många minnen när man var liten men skratta bra mycket mer nu än vad jag gjorde när jag var liten.
 For ner och sa hej till mamma en sväng och nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli klar. Kyckling och klyftpotatis, jag är så hungrig!




Kommentarer
Postat av: Marina

eftersom du varit i brulle utan att hälsa på mig så kan du ju vänta dig ett besök i veckan. när du minst anar det ;)

2009-01-12 @ 01:26:26
URL: http://marinabackman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0