The dentist

Blev varken Träning eller städning igår efter jobbet, gick hem och gjorde en god middag, senare gick jag ner på paus och fika med Åsa, Emelie och Johanna istället, mys! 

Idag på morgon har jag vart en sväng till Brunflo och till tandläkaren, var så nervös att jag skulle ha hål och få betala en MASSA PENGAR. Men som vanligt så hade jag inge hål så det blev inte så dyrt som jag hade trott. Alla andra hatar att gå till tandläkaren men jag tycker nästan det är lite skönt jag? Nu väntar jag på att mamma ska komma hit sen blir det jobb mellan 12-19. Sen blir det pump efter det ska jag ta mig en skön dusch sen ska jag faktiskt mysa med Kim har jag bestämmt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0